Kai kurie chemoterapiniai vaistai gali turėti poveikį ir Jūsų nagams. Tiek kojų, tiek rankų nagai gali tapti trapūs, sausi, pakeisti spalvą, o kai kuriais atvejais gali netgi nukristi.

Nagų susilpnėjimas yra dažnas chemoterapijos metu naudojamų vaistų, priklausančių taksanų grupei šalutinis poveikis.

Kaip išvengti nagų pažeidimų ir infekcijų

Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti patys siekiant padėti užkirst kelią žalai nagams, kurią sukelia chemoterapija:



Natūralios priemonės nagams sustprinti:

 

Po kiekvienos nagų stiprinimo procedūros rankas ir nagus patepkite riebiu maitinamuoju rankų kremu ar alyvuogių aliejumi. Jei jūsų nagai itin sausi ir nuolat sluoksniuojasi, o rankų oda trūkinėja, kosmetologai rekomenduoja patepti rankas storu kremo sluoksniu, užsimauti pirštines ir palaikyti per naktį.


 

Parengta pagal:

Minisini, A. M. , A. Tosti, A. F. Sobrero, M. Mansutti, B. M. Piraccini, C. Sacco and F. Puglisi. "Taxane-induced nail changes: incidence, clinical presentation and outcome." Annals of Oncology Vol 14, No 23 July 2003 3333-337. Accessed 19 March 2007.

grožioklubas.lt patarimai

 

Skaitykite daugiau:


Ką turite žinoti apie chemoterapiją?

Chemoterapijos šalutinis poveikis ir lytiškumas

Ar galiu vairuoti automobolį po chemoterapijos seanso?

Ar galiu vartoti alkoholio, jei man atliekama chemoterapija?

Ar galiu gerti energinius gėrimus chemoterapijos metu?

Kaip įveikti chemoterapijos sukeltą nuovargį?