0

Kaip nemalonu, kai nuolat šąla pėdos, daugelis iš mūsų žino iš asmeninės patirties. Vasarą ši problema ne tokia aktuali, kojas šilto saulės spinduliai. Tačiau, kai už lango šaltis ir drėgmė, niekaip nesušylančios kojos sukelia didelį diskomfortą. Kaip šią problemą išspręsti? 


Kaip sušildyti nuolat šąlančias kojas? 

Sprendimą, kaip atsikratyti šąlančių kojų problemos, jums pasufleruos gali tik gydytojas, nustatęs tikslią šio sutrikimo priežastį. Tačiau universalių patarimų, kaip sušildyti šąlančias kojas, tikrai galima rasti.

Pateikiame kelis iš jų: 

  • Atsisakykite žalingų įpročių. Rūkymas, alkoholio vartojimas ir panaši veikla žaloja kraujagyslių sistemą. O Jums žalingi ypročiai ypač kenkia, tad stenkitės jų kuo greičiau atsikratyti. Manoma, kad galūnės gali šalti net ir tada, jei rūko šeimos nariai.
  • Pasilepinkite kontrastiniu dušu. Specialistai vieningai sutaria - tai vienas iš pačių veiksmingiausių būdų pagerinti organizmo kraujagyslių sistemos tonusą. Patariama kontrastiniu dušu pradėti ir baigti kiekvieną mielą dieną.
  • Pėdų masažas. Kokybiškas masažas veiksmingai suaktyvina kraujotaką. Kuo dažniau - tuo geriau.
  • Vaikščiojimas basomis. Vasarą kuo daugiau vaikščiokite basomis kojomis po žolę, smėlį. Šaltuoju metų laiku basomis vaikščiokite po kambarį.
  • Taip pat galima įsigyti kojinių, kurios masažuoja pėdas. Specialistai pataria nepamiršti natūralios vilnos kojinių, su kuriomis galite ir miegoti. 


Liaudiškos šąlančių kojų šildymo priemonės: 

Labai greitas ir veiksmingas šąlančių kojų šildymo būdas – spiritinis kompresas. Kojas nusiplaukite karštame vandenyje, nusausinkite, įtrinkite spiritu (jeigu jo neturite, puikiai tiks ir paprasčiausias degtinė) ir apsimaukite šiltas kojines. Kojas dar galima pakišti po antklode – nespėsite nei mirktelėti, kaip visą kūną užtvindys maloni šiluma. 

Galima kojas sušildyti ir vonelėse su druska. Karštame vandenyje ištirpinkite 2 valgomuosius šaukštus paprastos ar jūros druskos, įlašinkite 10-15 lašų eterinio rozmarino aliejaus ir įpilkite 2 valgomuosius šaukštus pieno. Įmerkite pėdas į šį mirkalą, ir jos nedelsiant sušils, o pėdų oda gaus maistingųjų medžiagų. 

Dar viena idėja kojų šildymui - malti aitrieji raudonieji pipirai. Jeigu šąla kojos, šio malto pipiro įberkite į kojines. Pėdoms tikrai taps šilčiau. 

Šildo ir natūralių garstyčių ir cinamono vonelės. 

Į karšto vandens kojų vonelę įberkite l valgomąjį šaukštą džiovintų čiobrelių ir raudonėlių, 2 valgomuosius šaukštus susmulkinto imbiero arba maltų juodųjų pipirų. Šiose vonelėse šąlančias kojas pamirkykite 10-15 minučių. 


Valgykite kuo daugiau vitaminų turinčio maisto: 

Ypač sveika valgyti maisto, kuriame daug geležies: liesos jautienos, kepenėlių, lęšių, žaliųjų daržovių lapų, šviežių obuolių ir kt.

Sveika gerti ir apelsinų sulčių, kurios organizmui padeda geriau įsisavinti geležį.

Jei dažnai šąla kūno galūnės, nevalgykite riebaus ir sunkaus maisto, nes šis maistas skatina kraujo plūstelėjimą į galvos smegenis iš kūno galūnių.

Patariama 1 kartą per savaitę valgyti riebios žuvies, kuri organizme skatina medžiagų, stimuliuojančių kraujotaką, susidarymą.


 

Rašyti komentarą


Security code  

2019 m. rugsėjo 23 d., Pirmadienis